ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ 1


Σας παρουσιάζουμε τι γράψαμε για τα αγαπημένα ζώα και παιχνίδια .

"ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ, Η ΑΣΠΡΗ ΤΙΓΡΗ"

     Το αγαπημένο μου ζώο είναι η άσπρη τίγρη. Την είχα δει σε ένα βουνό που πήγα εκδρομή με τους γονείς μου. Τώρα πηγαίνω κάθε μήνα και την επισκέπτομαι.
     Την τίγρη αυτή την ονόμασα Λίζα και είναι μια μαμά με δύο τιγράκια. Έχει άσπρο και μαύρο χνουδωτό τρίχωμα σαν τα χρώματα του ΠΑΟΚ. Είναι πολύ παιχνιδιάρικο ζώο και έχει μακριά άσπρα μουστάκια.
     Της αρέσει να ξαπλώνει στο μαλακό χιόνι. Όταν βλέπει ότι κινδυνεύει ορμάει αμέσως πάνω στον εχθρό της. Της αρέσει επίσης να τρώει ελάφια και λαγουδάκια. Ακόμη λατρεύει το χουζούρεμα αλλά και τις βόλτες μέσα στο δάσος. Μόλις με βλέπει τρέχει για να ανέβω πάνω της, γιατί είμαι φίλη της.
     Νιώθω πολύ ευτυχισμένη που έχω μια τέτοια φίλη που με προστατεύει και την αγαπώ πολύ, μα πάρα πολύ.           Βαλέρια Π.



"ΤΟ  ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ, Η ΜΠΕΛΑ"

     Το αγαπημένο μου ζώο είναι ένα σκυλάκι. Το λένε Μπέλα. Μου το πήρε η μαμά μου στα γενέθλιά μου.
     Η ράτσα του είναι Πτι-μπουλ. Το χρώμα του είναι ασπρόμαυρο και έχει λίγο καφέ. Τα αυτιά του έχουν άσπρο χρώμα και στην άκρη λίγο μαύρο. Το στόμα του φαίνεται από μέσα ροζ.
     Όταν μυρίζει φαγητό ανεβαίνει στον καναπέ. Αν ακούει θόρυβο τρέχει κατευθείαν στο σπιτάκι του. Είναι πολύ παιχνιδιάρικο και του αρέσει να κυνηγάει ένα κόκαλο. Συχνά κυνηγάει και τον αδερφό μου μέσα στο σπίτι. Όταν γυρίζω από το σχολείο χαίρεται πάρα πολύ. Προστατεύει όλη την οικογένεια.
     Νιώθω πολύ χαρούμενη που η μαμά μου μου έκανε ένα τόσο ωραίο δώρο. Το αγαπάω πάρα πολύ και το προσέχω για να μην το κλέψουν.            Αναστασλια Κ.



"ΤΟ  ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ, ΤΟ ΣΚΙΟΥΡΑΚΙ"

     Το αγαπημένο μου ζώο είναι ένα σκιουράκι Το είχα δει σε ένα δάσος.
     Έχει καφέ τρίχωμα. Είναι πολύ όμορφο με το παπιγιόν που φοράει.. Η ουρά του είναι πολύ μικρή. Κάνει πολλά νάζια στους άλλους. Είναι πολύ παιχνιδιάρικο. Όταν πηγαίνει κάποιος στο δάσος για βόλτα γίνεται πολύ, μα πολύ φοβητσιάρικο.
     Του αρέσει να τρώει βελανίδια, να παίζει με τους φίλους του κάθε μέρα και να τρέχει γρήγορα στο γρασίδι. Εγώ πηγαίνω μερικές φορές και το βλέπω. Ανεβαίνει στα δέντρα και πηδάει από κλαδί σε κλαδί.
     Μου αρέσει να πηγαίνω να το βλέπω. Το έχω αγαπήσει πολύ και το θεωρώ φίλο μου.            



"ΤΟ  ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ, ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ"

     Το αγαπημένο μου ζώο είναι ένα σκυλάκι που το λένε Dod. Το είχα βρει στο δρόμο και ήταν εμβολιασμένο.
     Ο Dod , είναι ένα ασπρόμαυρο σκυλάκι κι έχει μια χαριτωμένη ουρά.. Είναι όμορο, γλυκό, παιχνιδιάρικο και ήμερο.Είναι πανέξυπνο και γι' αυτό μια μέρα  με ξύπνησε για να πάω στο σχολείο.
    Του αρέσει να παίζει κυνηγητό με τους φίλους του, τον Λάρη και τη Βουλίτσα. Τρώει σκυλοτροφή και κοτόπουλο.
     Νιώθω πολύ ευτυχισμένος όταν είμαστε μαζί. Αυτό το σκυλάκι το αγαπώ πάρα πολύ και το προσέχω. Είναι ο καλύτερος φίλος μου.            Α.Β. 


                        "ΤΟ  ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ, ΤΟ ΙΝΔΙΚΟ ΧΟΙΡΙΔΙΟ"

     Το αγαπημένο μου ζώο είναι το ινδικό χοιρίδιό μου.Μια μέρα πήγαμε μαζί με τον μπαμπά στο σινεμά, το είδαμε σε ένα μαγαζί και το αγοράσαμε.
   Το ζωάκι  μου μένει σε ένα κλουβί που έχει ένα σπιτάκι, ένα πιατάκι ,λίγους ξηρούς καρπούς και πολύ χόρτο.Κάθε πρωί, όταν σηκώνομαι τσιρίζει γιατί θέλει μαρουλάκι.
  Το ινδικό χοιρίδιό μου είναι μικρούλι και πολύ φοβητσιάρικο. Μου αρέσει γιατί τα ποδαράκια του είναι μαλακά. Όταν το αγκαλιάζω είναι τρυφερό και πολύ γλυκό. Το κεφαλάκι του είναι μαλακούτσικο. Μερικές φορές θέλει αγκαλιά ή θέλει παρέα για να μιλάμε.
     Νιώθω πολύ χαρούμενος που έχω έναν τέτοιο φίλο. Δε θα το αφήσω ποτέ μόνο του . Θα το έχω πάντα μαζί μου.           Π.Μ.


                             "ΤΟ  ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ, Ο ΦΟΥΣΚΑΣ"

     Το αγαπημένο μου ζώο είναι ένα ψάρι. Το ψάρι αυτό το λένε Φούσκα γιατί κάνει πολλές φούσκες. Το πήραμε από ένα μαγαζί για ζώα και μένει σε μια πολύ όμορφη γυάλα.
    Ο Φούσκας είναι  ένα μικρό ψάρι, έχει μια στραβή ουρά σαν φράχτης, είναι διπλή και δείχνει ότι θα γίνει μαύρη. Το χρώμα του σώματός του είναι πορτοκαλί και είναι πάρα πολύ παιχνιδιάρικο.
    Το ψαράκι μου κάνει πολλές φούσκες κι όταν του είχαμε βάλει ένα ψεύτικο φυτό περνούσε όλη την ώρα από μέσα του. Τις πιο πολλές φορές ήταν από τη μια μεριά. Τρώει μια τροφή για ψάρια και όταν του αλλάζουμε τη γυάλα του ρίχνουμε ένα υγρό για να είναι κατάλληλο το νερό για το ψάρι.
    Νιώθω ότι είμαι κι εγώ στη θάλασσα όταν το κοιτάζω. Είναι σαν να παίζουμε μαζί. Θα ήθελα, όταν έχω ελεύθερο χρόνο, να μπαίνω στη γυάλα και να ταξιδεύουμε μαζί σε ατέλειωτες θάλασσες.            Φ.Π.


                                  "ΤΟ  ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ, ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ"

    Το αγαπημένο μου ζώο είναι ένα λιοντάρι που μου το φέρνει η γιαγιά μου. Το λένε Μούμαν. Το έχει η γιαγιά μου σε έναν ζωολογικό κήπο.
       Το λιονταράκι αυτό, είναι ένα πολύ καθαρό ζώο σαν το δελφίνι. Έχει μαλακό τρίχωμα σαν τον σκύλο, είναι άγριο σαν ταύρος και γρήγορο σαν τον λαγό. Επίσης είναι παιχνιδιάρικο σαν καγκουρό, έξυπνο σαν την αλεπού και χαδιάρικο σαν τη γάτα.
      Ο Μούμαν όταν ακούει μουσική χορεύει. Τρώει μακαρόνια και χόρτα. Παίζει κρυφτό και κυνηγητό. Του αρέσει να χοροπηδάει στον καναπέ και να κοιμάται. Ακόμη, του αρέσει να τρώει και να τρέχει. Επίσης, αγαπάει πολύ την οικογένεια και το κυνήγι.
      Αυτό το λιονταράκι, είναι το τέλειο ζώο και θέλω να μείνουμε για πάντα μαζί.              Ν.Μ.